miércoles, 2 de noviembre de 2016

What happened to Tom Foster?

agora xa se me confunden os sucesos e
dende esta cama non podo estirar ben as pernas e
por iso os pensamentos se me revolven

dixeron que saíches teso como un pao e
que os ollos se fixeron tan pequenos que
tiñas un aspecto cómico

ou pareceumo a min?

agora xa me ven ás mans esa forza que me atrapa
agora xa che vexo rindo diante de min e sinto a pel tremer
agora xa te devolvo un sorriso e estoupo de verdade

que fermoso pelo e como se manchou todo de branco!
canta auga na miña roupa ao rematar!
e unha dor nos brazos que me acompaña aínda hoxe

e ti dentro
conxelado
tan marabilloso o volverte ver 
            tan só uns intres máis tarde
tan quedo
pero coa mirada chorando

e logo xa ves
que mágoa de cadáver!
eterno como poderías ter sido
podreces na terra
e eu na cadea


[Sabela Rodríguez Lorenzo]

No hay comentarios:

Publicar un comentario